Telefonická pohotovostní služba „Help Hot Line“


Umožňuje zákazníkovi bezprostředně čerpat asistenční služby našeho odborného personálu a odvracet tak skutečné nebo i domnělé poruchy v systémech nepřetržitého napájení a řešit případné nejasnosti plynoucí z provozu těchto zařízení.

Dálkový monitoring v servisním středisku firmy


Pomocí technických prostředků zajistí nepřetržitou možnost přenosu informací ze sledovaného objektu (UPS, DA, energocentrum ) do servisního střediska POWERBRIDGE spol. s r.o.; 365 dní v roce v kteroukoli dobu. Slouží jako systém včasného varování (Prewarning System) před možnými provozními problémy, mapuje průběh událostí, umožňuje On/Line dostupnost podrobných parametrů sledovaného systému nerušené dodávky elektrické energie, dovoluje zkrátit servisní odezvu na minimum a poskytuje maximální ochranu zájmů klienta. Nezanedbatelnou vlastností je i rozsáhlá, časem získaná databáze informací o chování konkrétního sledovaného objektu, umožňující analyzovat možnost potenciálních problémů a navrhovat nejefektivnější cestu k jejich včasnému vyřešení.

Další sjednávané služby jsou poskytovány na základě konkrétních potřeb zákazníka.

Příslušné servisní práce lze vykonávat pouze na základě shody mezi provozními potřebami a plánovanou činností poskytovatele (výjimku tvoří servisní zásah). Optimalizace servisních podmínek je důležitou součástí správné volby servisního programu již s ohledem na minimalizaci nákladů.