Pohotovostní servis je poskytován zákazníkům na základě uzavřené servisní smlouvy. Výhodou tohoto řešení je především znalost veškerých informací týkajících se dané lokality a typu zařízení. Technická pohotovost spočívá v nepřetržité připravenosti osob a technického vybavení k pohotovostnímu zásahu.
Pohotovostní zásah se uskuteční v čase, který je v servisní smlouvě jednoznačně stanoven. V souvislosti s připraveností na pohotovostní zásah jsou neustále k dispozici náhradní díly v dostatečném objemu, případně celá zařízení (UPS zdroje), kterými je vadné zařízení na místě nahrazeno pro pokrytí potřeb zákazníka např. z důvodu zachování provozuschopnosti.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat:
- na tel. čísle 543 427 411,
- prostřednictvím e-mailu powerbridge@powerbridge.cz,
- nebo prostřednictvím našeho poptávkového formuláře.