POWERBRIDGE spol. s r.o. poskytuje kompletní paletu servisních služeb pro všechny dodávané produkty a systémy. Účelem těchto služeb není jen odstraňování již vzniklých závad, ale také pravidelný (preventivní) servis zařízení.

Smluvním partnerům nabízíme telefonní pohotovost „HELP Hot Line“, dálkový monitoring v servisním středisku firmy, pravidelné revize zařízení a další sjednané služby. Může jít například o analýzy stavu napájecích sítí, poradenskou činnost apod. Jednotlivé služby lze sjednat buď na základě vybraného servisního programu nebo lze vytvořit individuální program dle vlastního výběru.

DÍLENSKÝ SERVIS


Tento typ služby nalezne uplatnění u menších zařízení typu UPS. Při dílenském servisu je provedena kompletní diagnostika zařízení, vyčištění od nečistot a prachu, kapacitní zkouška.

Zjistit více →

PRAVIDELNÁ SERVISNÍ ÚDRŽBA


Údržba sestává z preventivní prohlídky a následné údržby. Cílem této služby je udržet trvalou funkčnost zařízení a minimalizovat pravděpodobnost vzniku závady.

Zjistit více →

POHOTOVOSTNÍ SERVIS


Pohotovostní servis je poskytován na základě servisní smlouvy a spočívá v nepřetržité připravenosti osob a technického vybavení k pohotovostnímu zásahu.

Zjistit více →

DÁLKOVÝ MONITORING


Zajistí nepřetržitý přenos informací ze sledovaného objektu do našeho servisního střediska. Slouží jako systém včasného varování před možnými provozními problémy, mapuje průběh událostí.

Zjistit více →

ASISTENČNÍ SLUŽBY


Umožňuje bezprostředně čerpat asistenční služby našeho odborného personálu a odvracet tak skutečné nebo i domnělé poruchy v systémech nepřetržitého napájení.

Zjistit více →